Veelgestelde vragen

Help en FAQ's

    Bestellen bij Carcareproducten.nl

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ontvangen?
    Wij streven er naar om elke bestelling die voor 17:00 uur bij ons binnenkomt nog diezelfde dag te versturen waardoor de bestelling binnen 24 uur bij jou afgeleverd wordt. Wij versturen via PostNL en zijn dus afhankelijk van hun bezorgdagen. Dit houdt in dat wanneer jij op vrijdagavond bestelt de order pas dinsdag wordt afgeleverd.
    Wordt mijn bestelling discreet geleverd?
    De bestelling die jij plaatst bij Carcaredirect.nl wordt altijd discreet verzonden. Mocht jij niet willen dat de bezorger of jouw buren weten waar jij besteld hebt dan zullen zij hier niet achter komen door de verpakking van jouw bestelling.
    Wanneer / waar kan ik mijn bestelling retourneren?
    Jij kunt jouw ongeopende en ongebruikte bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren bij carcareproducten.nl. Stuur ons hiervoor een berichtje via ons mailadres: info@carcareproducten.nl zodat wij weten dat het pakket onderweg is. Tevens kan het herroepingsrecht formulier die als bijlage bij onze algemene voorwaarden is bijgesloten gebruikt worden. Het retourneren kan op twee verschillende manieren;

    1. Je verstuurd het pakket retour (op eigen kosten) naar : Carcareproducten.nl, Samsonweg 134, 1521 RM, Wormerveer. Bij ontvangst van jou bestelling wordt het bedrag retour gestort op de rekening waarvan de betaling is gedaan.
    2. Jij komt het product bij ons magazijn in Wormerveer retourneren of omruilen.
    Kan ik mijn bestelling ophalen in Nederland?
    Dat kan zeker! Ons magazijn is in Wormerveer en elke werkdag is daar iemand aanwezig van 9:00 tot 18:00 uur om jou de bestelling te overhandigen. Op zaterdag kan jij jouw bestelling ophalen tussen 11:00 en 16:00 uur. Geef tijdens jouw bestelling aan dat jij deze wilt ophalen bij ons in Wormerveer.
    Moet ik een loginnaam hebben om te kunnen bestellen?
    Nee, om te bestellen bij Carcaredirect.nl heb jij geen loginnaam nodig. Wel wordt er tijdens het bestelling jou de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. De enige extra handeling die gedaan moet worden voor het aanmaken van een account is het invoeren van een wachtwoord. Het hebben van een account bij Carcareproducten.nl zorgt ervoor dat bij een eventuele vervolgbestelling jij niet opnieuw al jouw gegevens hoeft in te voeren. Tevens kan jij in jouw account jouw bestellingen volgen en facturen downloaden.
    Mogen alleen klanten uit Nederland bestellen?
    Voor alsnog leveren wij alleen nog aan klanten uit Nederland en België. Natuurlijk kan er wel via info@carcareproducten.nl contact met ons worden opgenomen uit andere EU landen zodat wij samen kunnen bekijken wat de opties zijn.
    Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    De verzendkosten van een bestelling onder de € 50,- bij carcareproducten.nl bedragen € 4,95 incl. btw. Wanneer je voor meer dan € 50,- aan producten bestelt zijn er geen verzendkosten.
    Kan ik nog wat aan mijn bestelling toevoegen nadat ik al besteld hebt?
    Zolang jij van ons nog geen bericht heb gekregen dat jouw bestelling al is verzonden kan jij via info@carcareproducten.nl jouw bestelling nog wijzigen.
    Zijn de gegevens die ik invoer tijdens het bestellen wel veilig bij jullie?
    De gegevens die je invoert bij ons zijn veilig. Dit komt omdat de volledige webshop van Carcareproducten.nl wordt beveiligd door een SSL certificaat, dit zorgt ervoor dat alle gegevens die worden verzonden en opgeslagen altijd versleuteld zijn en nooit door derden te achterhalen hierdoor. Daarnaast zullen wij jouw gegevens alleen gebruiken voor Carcareproducten.nl en nooit aan derden verstrekken.
    Ik loop vast tijdens het bestellen via jullie webshop, kan dit anders?
    De beste en snelste weg is altijd bestellen via onze webshop. Mocht je een specifieke vraag hebben over het besteltraject kan je het beste ons bellen op ons telefoonnnummer: 075 - 616 77 53. Daarnaast is het ook mogelijk om jouw bestelling via de mail aan ons door te geven via info@carcareproducten.nl. LET OP: de bestelling zal pas verzonden worden wanneer de betaling is gedaan dus bestellen via de mail zal altijd langer duren van via de webshop.
    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen ramp, tijdens het bestellen heb jij de mogelijkheid om jouw wachtwoord te reseten. Jij krijgt van ons systeem automatisch een nieuw wachtwoord en zal direct na het gebruiken hiervan een nieuw wachtwoord moeten aanmaken.

    Betalen bij Carcareproducten.nl

    Hanteren jullie een minimaal orderbedrag?
    Nee, Carcaredirect.nl heeft geen minimaal orderbedrag. Wel worden er verzendkosten van € 4,95 gerekend voor orders onder de € 50,-. Wanneer jouw bestelling meer dan € 50,- bedraagt rekenen wij geen verzendkosten.
    Is betalen via IDeal via Carcareproducten.nl wel veilig?
    Ja, de verwerking van jouw IDeal betaling wordt gedaan via Sisow in combinatie met jouw eigen bank. Door deze koppeling is de betaling altijd volledig beveiligd en gegarandeerd.
    Kan ik ook met Credit Card betalen?
    Op dit moment is betalen met Credit Card nog niet mogelijk maar binnen enkele weken hopen wij dat deze functie ook geactiveerd is voor Carcareproducten.nl.
    Wat zijn de bankgegevens van Carcareproducten.nl?
    Carcareproducten.nl is een handelsnaam van Miller Digital. De bankgegevens zijn dan ook:

    Miller Digital
    IBAN: NL32RABO0325212252
    BIC: RABONL2U
    Zijn de prijzen die ik zie in de webshop inclusief BTW?
    De prijzen die je ziet in de webshop zijn inclusief BTW. Op de factuur zal het BTW bedrag vermeld worden en deze factuur bevat alle onderdelen waardoor een zakelijke klant deze kan verwerken in zijn boekhouding.

    Algemene vragen over Carcareproducten.nl

    Hebben jullie alles wat jullie op de website hebben staan ook echt op voorraad?
    Carcaredirect.nl biedt alleen producten aan die wij op voorraad hebben staan. Producten die wij wel voeren maar niet meer op voorraad hebben die zijn wel te zien op de webshop maar geven aan dat deze niet op voorraad zijn. Bij die producten kan jij jouw mailadres achterlaten waardoor jij automatisch een bericht krijgt wanneer deze weer op voorraad is.
    Kunnen jullie ook mijn auto professioneel poetsen?
    Nee, wij van Carcareproducten.nl bieden geen poets diensten aan. Onze poetspartner voor deze diensten is Emotion Cars, bekijk hun website (www.emotioncars.nl) voor de mogelijkheden.
    Klachten over (de producten) van Carcareproducten.nl
    Natuurlijk doen wij altijd ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en werken wij alleen maar met producten die bewezen effectief zijn. Maar het kan wel eens voorkomen dat jij niet tevreden bent over onze diensten of over onze producten. Wanneer jij een klacht hebt dan horen wij deze graag via ons telefoonnummer 075 - 616 77 53 of via de mail info@carecareproducten.nl. Mochten wij jou niet kunnen helpen of ben je niet tevreden over hoe wij jouw klacht hebben behandeld dan kan jij je wenden tot de geschillen commissie;

    www.keurmerk.info/Home/Klacht

    Maar wij gaan er vanuit dat het niet zover hoeft te komen!

    Zelf een
    vraag stellen?

    Altijd makkelijk en veilig betalen bij Carcareproducten. Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden.

    Uw pakket wordt snel en betrouwbaar bezorgd door:

    Er zijn verschillende opties om uw vraag te stellen. Kiest u hieronder uit een van de opties:

    Bel ons op 075 - 616 77 53

    Copyright © 2019 Carcareproducten.nl

    alle rechten gereserveerd

    Samsonweg 134

    1521 RM Wormerveer

    T: 075 - 616 77 53

    E: info@carcareproducten.nl